19 de nov. 2014

ESCURACASSOLES 2015

ATENCIÓ, CANVI D'ADREÇA!
Consulta aquesta i moltes més receptes i agenda gastronòmica a: www.jordibeumala.cat 




Ja ha sortit el calendari escuracassoles 2015!



El meu primer contacte amb escuracassoles va ser a la 163 Fira de la Candelera de Molins de Rei. El vaig veure a una de les parades i m'hi vaig parar una bona estona perquè em va encantar el disseny, el contingut i el compromís amb la cuina casolana i de proximitat que prediquen.

Unes setmanes després em vaig creuar amb una piulada que m'engrescava a participar en un concurs de receptes per a incloure a la nova edició 2015 i em va semblar una oportunitat genial de col·laborar-hi.



Pels qui no sabeu què és escuracassoles i tal i com defineixen ells mateixos: 


"...és un calendari-receptari pels que volem menjar bé encara que no puguem dedicar molt temps a estar-nos entre els fogons. Sentim a parlar d'aliments de proximitat, de productes de temporada... Però, aquest peix es pesca al Mediterrani? A la fruiteria hi ha tomàquets però... ara n'és temps? A l'Escuracassoles podreu trobar-hi respostes..."

Ara ja tenim el calendari al carrer i el podeu trobar a diverses llibreries, a l'Ateneu Mulei (Molins de Rei) o per internet amb receptes, recomanacions i mil coses més...

A casa tenim l'espai per al calendari familiar al llindar de la cuina i del menjador, un lloc ideal per a l'escuracassoles 2015! 

Un fantàstic regal per festes, no trobeu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)