28 de febr. 2011

COSTELLES DOLCES DE PORC

Avui us faig arribar una recepta mediàtica! És de les que n'estic més content perquè és la que m'ha donat més alegries fora de l'àmbit estrictament culinari.

Es tracta de la recepta guanyadora de Molins de Rei al concurs "Del Mercat a la Taula 2010: receptes de baix cost" que organitza l'Oficina de Mercats i Fires Locals de l'Àrea de Comerç de la Diputació de Barcelona. 
La setmana vinent es distribuiràn entre els clients dels mercats de la demarcació de Barcelona. Així que si en voleu un exemplar, no us adormiu!!

Avui, la recepta en qüestió em permeto enllaçar-la des del lloc web del concurs (en format pdf). Entreu aquí i la podreu veure tal i com sortirà publicada al llibre.

És molt i molt senzilla i us animo a fer-la! (sempre podeu dir que és una recepta que va guanyar un premi, jejeje)

A casa quan les van provar em van deixar anar "...això té gust de plat car..." Vaig quedar sorprès, no m'havien definit mai així un tast! 


Ja sabeu que totes les fotografies que podeu veure en aquest blog son casolanes i fetes per mí tot. Tanmateix us haig de confessar que les fotos que sortiràn al llibre son fetes per professionals (cuiners i fotògrafs) i milloren substancialment la safata original que vaig fotografiar i que també us adjunto.



No cal dir que estic molt i molt content d'escriure una entrada com aquesta i encara més de poder-la compartir amb tots vosaltres. La veritat és que estic gratament sorprès del premi i de tots els vostres comentaris i visites!





Avui, especialment MOLTES GRÀCIES!!!

2 comentaris:

  1. Anònim2/3/11

    Per molts anys Jordi!!!!
    ja la provaré!!!!
    salut,
    roser.

    ResponElimina
  2. Sempre fa il·lusió veure's en un paper imprès, i per mèrits propis encara més. Moltes felicitats!

    ResponElimina

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)