14 de set. 2012

PASTÍS DE CREPS DE XOCOLATA


Un cop més, un cop l'any toca xocolata!

Cada 13 de Setembre tenim una cita més enllà dels entrepans mal untats amb pressa per al berenar de la canalla. Aquest any volia sortir del pa de pessic que faig sempre de diferents nivells fets amb diferents xocolates i com que aquest ha estat l'estiu de les creps ,de la mà de la família Muntada Escolà que ens han fet vibrar amb la seva hospitalitat estiuenca, he provat de fer una cosa nova.

És tan simple que fins i tot em fa una certa vergonya fer una entrada així! De fet, més que un pastís es tracta d'una pila... Només cal anar fent capes de creps de diferents xocolates. 

En aquest cas vaig fer servir xocolata negre, molt negre i súper negre!!!

Per fer la massa de creps teniu moltes receptes penjades a internet. Jo vaig força per feina i poso farina en un bol (o a la thermomix), un parell d'ous, una mica de mantega fosa i vaig afegint llet tot batent fins a aconseguir la textura que m'agrada. Per acabar, si les creps han de ser dolces, poso un parell de cullerades de sucre de vainilla. En aquest cas, un cop tenia la crema feta, vaig afegir també cacau en pols soluble per a que la massa de crep també tingués gust a xocolata. 


No li agrada la xocolata? doncs fins a les celles!! 


Adverteixo que el pastís atipa i no en tindreu prou en "guardar-vos un raconet per les postres" com es diu habitualment. 

Per a evitar destrosses i esforços, és recomanable menjar-lo amb forquilla i ganivet de postres

Com que no vaig molt sobrat de receptes amb xocolata, aprofito aquesta entrada per a la Recepta del 15 d'aquest mes 

Així doncs, un cop més per molts anys Glòria i bon profit!!!

17 comentaris:

  1. Glòria14/9/12

    Bonississim, però si que atipa mooolt!
    Gràcies, sempre em sorprens amb nous pastissos xocolaters

    ResponElimina
  2. Ufff, quin perill, creps de xocolata!!!!

    ResponElimina
  3. Vergonya? si és tot un vici aquest pastís de creps!!!!
    I encara que atipi... ja li guardarem un bon racó!!!
    petonets

    ResponElimina
  4. Això ho he de provar!!! quina bon pensada, fer un pastís amb els creps, i de xocolata...

    ResponElimina
  5. Anònim16/9/12

    Qui t'ha ensenyat a fer creps tan bones?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els Muntada Escolà, Carles...!!! Que no ho has llegit ;-)) hehehehe.
      Repetim quan vulgueu guapures!

      Elimina
  6. Jo posaria la mateixa cara de felicitat que la Glòria si em portessis aquest pastís! Per molts anys!
    Moltes gràcies per participar
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  7. Hola guapo tu

    I jo també, que booooooo, per molts anys Glòria

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'acord, doncs necessito saber els vostres aniversaris!!! hehehe

      Elimina
  8. Tinc pendent un pastís de creps des de fa molt temps, però sense la xocolata. La teva versió encara m'agrada més!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si fos per mi, tampoc l'hagués fet de xocolata..... ;-)

      Elimina
  9. A vegades les coses simples acaben sent les millors! No l'he fet mai, però no pot ser que atipi tant no? sembla ser lleuger! Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estàs de broma??? Aquest pastís és una bomba...

      Elimina
  10. Tinc un premi per tu!!!http://cuinadepoble.blogspot.com.es/2012/10/premi-liebster.html

    ResponElimina
  11. Un pastís ben original Jordi!!!! Ja es veu la cara de felicitat de l'homenetjada.. ;P Moltíssimes gràcie sper deixar-nos l'enllaç!!! Petonets

    ResponElimina
  12. Crec que m'acabaré animant a fer un pastís de creps.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)