20 de jul. 2016

TORRADA AMB TOMÀQUET SEC I MUSCLO


ATENCIÓ, CANVI D'ADREÇA!
Consulta aquesta i moltes més receptes i agenda gastronòmica a: www.jordibeumala.cat 




Quan més he après en aquest mundillo és xerrant i tastant coses d'amics, coneguts i saludats...No us enganyo si us dic que és una de les més grans fonts d'inspiració que tinc. 

Aquestes torrades van aparèixer fa un temps amb un sopar d'homenots de la mà de l'Emílio que a la seva vegada l'havia vist fer a la seva germana...des d'aleshores em consta que l'Òscar també l'ha fet servir (amb premi i tot en un concurs de tapes) i ara jo, que a més us aprofito per a explicar-vos-ho.

La primera variant que vaig tastar eren llesques torrades però vaig trobar que eren massa gruixudes pel meu gust, per tant en aquest cas he agafat torrades petites rodones. 

La resta és tan simple com agafar formatge sec marinat amb oli i músclos en escabetx. 

Un cop feta la pileta, aboquem un rajolí de l'oli del tomàquet i de l'escabetx del musclo i voilà!

Com us podeu imaginar podeu fer les variants que vulgueu amb qualsevol bon encurtit només cal imaginació i deixar-se sorprendre

Bons aperitius tingueu!!!



2 comentaris:

  1. El faig igual, amb tonyina escabetxada, i no l'havia llegit!!😂😂😂
    Amb musclos també ha de ser molt bo, ho faré per variar una mica.
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo m'apunto a fer-ho amb tonyina...és més popular que el musclo! Gràcieeeeeees

      Elimina

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)