26 de març 2013

RESTAURANT CA LA MARIA A LLAGOSTERA

Hi ha dies que cal aprofitar-los especialment i nosaltres, val a dir que quan ens ho proposem, hi tenim força traça.

Diumenge passat teniem als dos grans de campaments i el petit a casa els avis, havíem anat a sopar la nit abans i el matí pintava ronso tot i que teníem clar que alguna cosa havíem de fer. Era la única oportunitat en mesos de disposar de tot un dia en parella i teniem por que ens caigués la casa a sobre!

Dies abans havíem vist anunciat el VI Mercat Romà de Llagostera i de seguida vam pensar en arrodonir la jornada amb la visita al Martí i a la Mari del Restaurant Ca la Maria.

Sempre que hi hem anat ha estat a saludar, de passada i amb la canalla però diumenge no era el cas...ens podíem entaular còmodament i sense presses!!! A més, teníem el 2x1 del Cuina...tot semblava que se'ns posava de cara (tot i que ens va costar Déu i ajuda trobar la revista amb els cupons...allà sí que em vaig atabalar!!!)

Feia més de deu anys, de la primera visita on tota una colla els vam donar un cop de mà a arreglar la masia i els entorns a canvi d'una suculent paella.

Aquest diumenge vam saldar un deute pendent i no ens hi vam posar per poc! Vam agafar el menú degustació que en motiu del Mercat Romà, girava entorn a la cuina dels Manaies d'inspiració romana amb el compromís explícit propi de l'Slow Food del quan formen part.

Seiem a taula a dos quarts de tres i entre plats, converses,  tertúlia, cafés i ratafies no ens vam aixecar fins passades les set de la tarda. Un luxe de menjar, de tracte i servei.

Una experiència gastro-conjugal inolvidable!!!

Els podeu seguir també a: Pinterest // Facebook // Twitter

Us poso només el nom de cada plat i perquè per la resta...no hi ha paraules!

Niu d'oliva, Ametlles dolces i salades, cornes garrapinyades i galeta de formatge

Copa de carbassa i formatge, calçots amb tempura
Formatge Emporità amb Epityrvm i carpaccio de senglar

Amanida de porros i bonítol
Timbal de carbassa a l'estil amanida d'alexandria
Tàrtar de vaca
Faves amb menta, comí i tòfona
Arròs amb botifarra negra i llagostí
Bonítol rostit
Xai amb almadroc Virgili
Peus de porc amb espardenya
Cassola de nous i pinyons
Arròs amb llet
Pastisset de xocolata amb gelat de pera
Pastes de cafè (núvol de figues, bola de fruits secs, galeta dolça)

1. Quina pinta tot plegat!! haurem d'apuntar el restaurant a la llista de visites pendents!!

2. Collons quin àpat!!!! Apuntat apuntadíssim d'anar-hi a la propera escapada gastroconjugal que puguem fer sense canalla! Sense presses, ni perseguir nens, ni "menja-t'ho tot, seu a la cadira, estigues quiet, compte amb el got!, ..." xD
    Al marge del àpat que és de bombo i plateret el regal més gran és poder gaudir d'un dia diferent, una escapada, una "estoneta de cel" amb la persona que t'estimes! Com mola que poguéssiu treure tant de profit al dia! :) Petons Beumix!

3. Estic sense dinar, i veient aquestes fotos em fas venir salivera. Quins plats més ben preparats. I tots del meu gust. Serà qüestió de passar-hi.
    Nani

4. hamburguesa29/3/13

Nen!!!! Tot aixo et vas fotre? Espero que després fèssis una mica d'exercici!!

5. Apa! Realment us vau fotre les botes! Un bon àpat i a sobre de parejita, com mola!
    Petonets
    Sandra

6. Lídia, no te'n penediràs...segur!

"una estona de Cel"...Nuni com ho saps!! mot ben trobat ;-)

Nani, dona... mirar blogs de cuina abans de dinar és com anar a comprar amb gana!! hahaha. Ves-hi i m'expliques.

Lluís, a part d'excercici vaig anar de verdura i fruita tota la setmana heheheheh

Mola mazo Sandra...esperem no haver d'esperar gairebé deu anys per la propera!!!

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)