19 de nov. 2012

XIPS AMB CHIMICHURRI


Als que ens motiva la cuina ens apassionen els gadgets però lamentablement, no sempre trobem el moment per a fer-los servir i treure'ls tot el rendiment...però fa uns dies, em va agafar un fogot gastronòmic!...en ple atac d'enyorança, vaig agafar la mandolina i com a mostra del meu compromís sincer i apassionat per l'artilugi, vaig agafar un parell de patates i la vaig fer sonar... 

La banda sonora que hi havia al meu interior era trepidant, enèrgica i sentida...no em vaig deixar un dit de miracle!


Al cap d'una estona, un cop passat el "subidón" i recuperada la consciència em trobava davant d'una pila de patates "ondulades" crues i clar, havia de fer-ne alguna cosa...


Així que les vaig pintar amb oli i les vaig posar al forn una estoneta fins que vaig veure que estaven prou cuites. 


Quan van estar les vaig emplatar i vaig abocar-hi salsa chimichurri que havia fet feia un temps seguint un preparat i com qui res, vaig posar-ho a taula


La "tapa" no lligava gens amb el menú d'aquell dissabte però va tenir una acceptació brutal ...i és que les mostres d'amor, si son sinceres i espontànies no fan nosa mai enlloc... i encara que pugui semblar una barbaritat, a la taula tampoc! 

Si agafeu la patata vermella us quedarà més cruixent que no pas la blanca tot i que per a remullar-la amb aquesta salsa, jo les prefereixo un xic tovetes...



5 comentaris:

  1. Delicioses, aquestes xips. I la salsa chimichurri hi lliga de conya! Bona proposta, Jordi. De vegades, rescatar utensilis oblidats és un gran què. Petons

    ResponElimina
  2. apa quines patates més senzilles però boníssimes!! per cert, visca els gadgets encara que potser els tinguem una mica arraconats a la cuina!! jo tb en sóc addicte.

    ResponElimina
  3. Ja fa dos anys vaig demanar als reis una mandolina... i no me la van portar... #snifff :''''(
    Dissabte també ens faràs una mostra d'amor blocaire i ens portaràs un tupper amb patates??? :)))))

    Petons Beumix! ;)

    ResponElimina
  4. Je je je... ja t'imagino fent anar la mandolina a tope! Crec que a tots ens ha passat alguna anècdota semblant :)
    Però anècdotes a part, trobo que ha de quedar una tapa ben bona, amb una salsa deliciosa amb moltes més aplicacions!

    ResponElimina
  5. Ai Marina...!!! si tingués una cuina més gran estaria plena de trastos, utensilis, gadgets i rampoines...hahahaha

    Tes raó, Lídia...un bon acompanyament o aperitiu! A vegades penso plats només per a fer servir alguna de les eines que ronden per la cuina...

    Nunix, tan bé que et portes i no te l'han dut??? Aquest any, cau segur...#loqueyotediga

    M'imagines Gemma?? hahahaha explica'm més aplicacions de la chimichurri (no la fas servir pas per algun postre, oi?? que et començo a tenir calada!)

    ResponElimina

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)