21 de des. 2010

PINXO DE CHERRY I OU

Avui us presento un aperitiu per aquestes festes. El vaig provar aquest darrer cap de setmana per a l'aniversari de la Clara i estic molt content del resultat que va tenir (i els que ho van tastar em van dir que també...)

És un pinxo ideal per a no embrutar plats i per a posar-ho fàcil als convidats.

Ens caldrà: Ous de guatlla, tomàquets cherry i vinagreta o salsa al gust (en aquest cas vaig fer servir oli verge, sal, all, pa torrat, avellanes, farigola i vinagre de mòdena)

En un mateix recipient bulliu els ous de guatlla durant uns 10 minuts aproximadament.
Mentre es refreden aprofiteu per a fer la picada. Tritureu-ho tot junt i rectifiqueu al gust (depenent de la feina que tingueu o del vostre estat d'ànim podeu comprar la picada/salsa feta de supermercat). Cal que tingueu en compte la textura i la quantitat que feu servir per a que no anul·li el gust de l'ou i el tomàquet.

 
Un cop feta la picada/salsa poseu-la als diferents separadors de la ouera.




Un cop estiguin els ous freds, peleu-los amb molt de compte per a que no es trenquin i separareu de nou.

Amb els escuradents llargs, punxeu el tomàquet i l'ou i poseu-lo a la ouera altre cop.

La presentació ja és cosa vostra...



Aprofito per a desitjar-vos una bona cuina per a tots els àpats que se'ns acosten i molt bones festes a tots i totes!




2 comentaris:

  1. Anònim24/12/10

    Culleres!!! Ostres Jordi
    que bo tot plegat!!!

    Tiu!! estic enganxat el teu blog
    tinc ganes de provar aquestes coses!!

    Un cop mes moltes felicitats
    m'he convertit en un seguiro teu
    jajajaja

    Marc

    ResponElimina
  2. Aquí encara no sabia ni que existies... xD
    Sort que ja ho hem arreglat això! ;)
    Un aperitiu divertit i sa! I molt bona idea aprofitar les oueres per fer de base de l'aperitiu!
    Petons Beumix! :*

    ResponElimina

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)