20 de set. 2012

LIEBSTER AWARD



Aquests darrers dies he rebut uns missatges de la Carmela Lídia i la Sussi entorn a una iniciativa dedicada a donar a conèixer blocs nous. Em sento afalagat tot i que haig de confessar que no soc gens aficionat a aquestes cadenes... però bé, desprès de molt pensar-hi, he decidit no fer-me el "sobrat". Us faig cinc cèntims del tema:




Això funciona de la següent manera:

- Explicar 11 coses sobre tu: 
Fet
- Respondre les 11 preguntes sobre tu: 
Fet
- Triar 11 blocs i nomenar-los al post: 
Triats però no els hi he suggerit que segueixin la cadena amb un comentari al seu blog. Soc partidari que la gent segueixi als blogs que troba interessants al seu criteri i no m'agrada que m'hagin de seguir per haver-los posat aquí!
- Seguir a la persona que t'ha nomenat: 
Fet, a les tres! 
- Visitar tres dels blocs nomenats: 
Fet...més o menys

Ja veieu que soc d'aquells que segueixo les normes....a la meva manera!

11 coses sobre mi:
Com que això ho he rebut per tres bandes, agafo les preguntes que em peten dels tres blogs que m’han suggerit, val? Així és com ha quedat:

1-Com et definiries?
Un motivat, friqui de la cuina i aficionat al merder i a les mogudes populars. L'altre gran passió és Baketomba, grup de batucada que vam fundar entre uns quants col·legues. 

2- Prefereixes cuinar o que et cuinin? 
Cuinar sempre. Si no cuino prefereixo no entrar a la cuina, em poso nerviós!

3- Estàs a favor de l'avortament de la gallina?  
Primer hauria de parlar amb ella i amb el gall que s’ha passat de llest...

4- Quines són les teves postres preferides? 
Repetir de primer i segon

5- Si t'haguessis de quedar amb un ingredient, quin seria? 
La ceba sempre. En una altra vida, jo era una ceba, n’estic convençut

6- Quin és el teu formatge preferit? 
El més fort, intens i pudent...m'apassiona el formatge!

7- Per menjar, cullera o forquilla? 
Cullera i plat fondo sempre...tot i que com a suport, va bé tenir una forquilla a mà.

8- Xocolata negra o amb llet? 
El millor invent dels suïssos és sense dubte, la xocolata amb llet. Han aconseguit millorar la xocolata negra...

9-  ¿Platja o muntanya? 
La muntanya solitària i ben alta

10. Què prefereixes, carn o peix? 
Depèn sempre d’on menjo. Bàsicament està relacionat amb si em trobo a una zona de platja o de muntanya, així de simple!

11. Qui és el teu major suport?
La gana que porto i la infanteria que ronda per casa, també famèlica!
 

Finalment els 11 blocs que us recomano: 



Apa, ja està...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)