5 de jul. 2012

GREC GASTRONOMIA


Les nous de macadàmia amb parma les vaig descobrir en un aperitiu que per motius laborals vaig haver d’anar, (va ser la única cosa que va valer la pena d’aquella jornada laboral) des d’aleshores que ho faig servir sovint en àpats més aviat formals.

Ahir dimecres però, vaig anar a la presentació del Grec Gastronomia de la mà de gastroblocaires i vaig veure millorada la proposta. Les nous estaven lleugerament torrades. Espectacular!. Bé, tot el que vam veure i tastar ho estava ja que enguany, la gestió gastronòmica del Grec 2012 és a càrrec de Casanovas que juntament amb el fòrum gastronòmic han sabut adaptar els horaris d’obertura i els espais a la programació del festival oferint diferents alternatives d’àpats tan com per aquells que arriben tard a veure una obra amb la panxa buida, com per aquells que no tenen cap pressa per a abandonar el recinte.
 
Degut a la nostra conjuntura familiar sortim en comptades ocasions a menjar fora de casa i quan ho fem, ens costa baixar a la capital. Som molt de poble, ja veieu... Però un dels pocs cops que hem anat a Barcelona per a fer un bon àpat va ser precisament al restaurant Casanovas i és d’aquells que costen d’oblidar tan pel tracte com pel tipus de carta. Estan a la vora de la meva feina i hi vaig anar a parar un xic per casualitat. Aquest cop em va sortir bé...

Ahir vaig constatar que son ells mateixos que gestionen els diferents espais gastronòmics d’El Grec i per això auguro una molt bona acollida per a aquesta nova etapa. Val a dir que l'entorn ofereix un ambient acollidor, tranquil i fins i tot romàntic.

No tendeixo a participar en esdeveniments presencials amb altres gastroblocaires per incompatibilitats d'horaris però ahir, coses de l'estiu, l'Oriol i jo ens vam quedar sense canalla ni obligacions. Ja se sap, quan no es pot, no es pot... però quan sí que es pot, a per totes!!! i ahir ens va sortir bé....


Gràcies especialment a l'Òscar i a la Nati per les atencions i acollida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si comentes com a Anònim recorda a signar!!!
...passats uns dies, torna a llegir les respostes ;-)